nedjelja, 12. srpnja 2015.

Novo u srpnju! / New in July!

Uzivam maksimalno na odmoru u malom mjestu - Rtini. Sreca sve je 'blizu' pa ako imate auto za pola sata mozete doci do Zadra, Paga ili Paklenice. Za svakoga ima po nesto. Ono najbitnije i meni najdraze za 5 min sa autom sam u Ražancu na plaži sa predivnim pogledom!  No..dosta..ovo se pretvara u opis mog odmora haha (danas nazalost zadnji dan). Mozda kasnije napisem jedan mali post o svemu. Za sad evo meni najdraze slike :P (opsjednuta hranom. Ovo smo sami napravili.)



Razmisljala sam sto bi bilo najprikladnije za napisati pa onda vidim pored sebe all the goodieallkoje sam kupila/dobila pa krenimo :)

Jedan vrlo važni upgrade za mene je mobitel preko kojeg i pisem ovaj post. Nemogu opisat svoju srecu sa njime :D
Lg Bello. Dragi i ja uzeli isti. On crni ja bijeli. Pa je moj Lg Bella ;P




Dobih na poklon od decka The Body Shop - boddy butter i lip butter (maslac za tijelo i maslac za usne). Zna me samo tako :) - apsolutno predivan miris. Luda sam za tim 'glupostima' i jedino mi oni pomazu u borbi sa suhom kozom. Maslac za usne mi odrzava usne neispucanima i to je jedino sto zahtjevam i jos pritom savrseno mirisi. Za sad ih jos neisusuje. Sto mi je vrlo cesta pojava kod ostalih proizvoda tog tipa.



(body butter tekstura)


Svratili smo do Supernove u Zadru i stvarno ima svega. Ali sam se nekako uspjela smiriti i uzeti 4 stvarcice sto na popustu sto ovako. Sve su kupljene u New Yorker-u:

Obicna plava majca kratkih rukava i kratke bijele hlace. Vristi "na moru sam i moram nosit plavo/bijelu kombinaciju" :)





Bijela majca sa cipkastim rukavima. Netreba dodatan opis ja mislim. Nesto sto je obicno, a ipak ima ono nesto. jedino sto je prozirnija nego sto sam ocekivala.




Bijela haljina sa uzorkom leptira. Ljeto je..dopusteno mi je :) nikada ne bih mislila da ce takvo nesto biti u mojoj garderobi ali eto... Cim sam ju obukla vidjela sam na decku da mu je celjust pala i to je bilo to ^^





 Tek smo na sredini mjeseca ;) bit će još toga.
Od slj tjedna putujem u sjevero-zapadne krajeve. Naći će se još svašta

Nadam se da uživate gdje god da jeste! <3


Nema komentara:

Objavi komentar