srijeda, 1. srpnja 2015.

From blue to pink/purple hair :)






Necu napraviti veliki uvod jer nema smisla da se opravdavam za svoj izostanak! Jedino što je bitno je da sam opet tu! I čeka vas pregršt novih postova. Dragi mi dolazi za koji dan i krecem u jedno-mjesecnu avanturu pa ce biti svega po malo. (postova o mjestima na kojima smo bili-bit ce ih :D !!, do nove šminke i svih ostalih gluposti i radosti u jednom  ^^ )

 Danas sam imala  'projekt' doci iz plave/tirkizne boje u rozo-ljubicastu. Ako znate borbu sa ovim bojama onda ste upoznati da je plavu jako tesko maknuti iz kose pa tako kombiniranjem sa drugim bojama moze doci do promjene boje koju ste zapravo stavili. Kao igranje temperama otprilike! :D

Za više informacija planiram napraviti drugi post gdje cu napisati sve što mogu o mojem iskustvu sa ovim bojama! (+dodatne savjete koji su meni pomogli )


1. Proces blajhanja:
Za željeni rezultat je trebalo ponoviti dva puta, ali premalo vremena i premalo strpljenja je ucinilo svoje i nisam mogla cekati drugi dan (ili bolje-receno cijeli tjedan da mi kosa ne 'otpadne' :D )






Koristila sam afroditin blajh (prah) te hidrogen (9%) i malo regeneratora-u ovom slucaju nisam htjela napraviti blajh kupku vec sam stavila regenerator jer smanji smrad i lakse se blajh nanosi.(U postu o bojanju cu dodati sto je blajh kupka i kada nju koristim)


2. Proces bojanja:

Mix boja definitivno haha. Vi se prilagodjavate kosi a ne ona vama to je definitivno.
Orginalo je trebalo biti ovako:
-Flamingo pink na cijeli gornji dio kose uz malo Cerise
-Plum + cerise na doljni dio kose (odnosno polovica ispod)
(Boje su Dricetions i sve sam razrijedila regeneratorom do željene nijanse)





Ali kako sve to biva sa ovim bojama, isplao je da sam na korjen stavila cisti Cerise (jer inace bi mi ispao pre svjetli a ovako se uklopio sa ostatkom kose, te ostalo ovako kako sam rekla.




I za kraj rezultat :) :
-Svijetlim u mraku





Necu lagati vise mi stoji plava kosa, no ova boja je tolko prelijepa da se na slikama to tolko ni ne primjeti. Trebala mi je promjena pod hitno pa sam zato i krenula u brzi podhvat. Za sada cu je zadrzati a onda idem natrag u plavu ili ljubicastu. Kako mi koja boja dođe pod ruku tako ce biti :)

Šaljem pozdrave do sljedeceg citanja! <3

Nema komentara:

Objavi komentar