srijeda, 22. travnja 2015.

Wombo-combo


Danas vam donosim svoju najdražu kombinaciju olovke za usta i ruža.

-------

My favorite combination is Golden rose Lip liner in No. 207 and MUA luxe velvet lip lacquer in shade Kooky



Maleni uvod:
Do nedavno sam imala svega jedan ruž koji sam dobila na poklon i to ako sam ga jednom ili dva put koristila bio je vrhunac :) . I kada sam napokon odlučila to bi bilo to,vrijeme je, ni više ni manje kao prvi ruž sam uzela najuočljiviji ikad. I moram priznati da sam presretna. Nekima će biti ugodno nositi upečatljive ruževe nekima ne, ali meni je sa ovim bilo prvo probijanje leda i dođe mi da ga nosim stalno makar išla samo u dućana ^^





Radi se o kombinaciji Golden Rose-ove olovke za usne No. 207,  te ruža MUA luxe velvet lip lacquer u nijansi Kooky





Golden Rose olovke za usne je kremasta i lako se nanosi, te sama po sebi daje savršeno prekrivanje

MUA luxe velvet ruž je vrlo pigmentiran i daje odlično prekrivanje. Ima matt finiš pa ukoliko imate suhe usne kao ja isticati će vam suha područja i tu i tamo sam osjetila zatezanje kad bih pomicala usta. Što je meni ponekad bilo vrlo iritantno. Zbog toga obvezno prije nanošenja stavim balzam za usta dok radim ostatak lica pa tek nanensem oboje. Trajnost je skoro pa beskonačna pa mu se sve oprašta ;P

Sljedeća nijansa koju želim je Reckless :) - uskoro je moja!




Nema komentara:

Objavi komentar