nedjelja, 26. travnja 2015.

Purple Rain [Cro / EN]




Pozdrav svima :) Nadam se da imate ugodan dan i da uživate u ovoj mirnoj nedjelji.
Donosim vam svoj najdraži lak za nokte:
------
Hellou there! Hope you are having nice and lovely day!
I am bringing you today post with my favorite nail polish :






Radi se o Nubar laku za nokte imena Purple Rain.  Buduči da mi je pjesma Purple rain od Prince-a jedna od najdražih pjesama sam naziv me odmah privukao da ga kupim isti tren :)
-----
It's Nubar nail polish with suiting name Purple Rain.





Lak je tamno ljubičaste boje sa puno sitnih svjetlucavih čestica/glittera pretežito zlatne ili rose gold boje. Sam po sebi je vrlo taman, pa da bih istakla tu tamno ljubičastu  boju ispod njega sam prvo stavila 'čisti' tamnije ljubičasti lak pa zatim Purple Rain kao nadlak.
Svoj sam kupila na Ebay-u za otprilike 5-6 dollara.

------

Nubar - Purple rain is very deep deep purple color with bunch of glitter, mainly gold/rose gold. So if you put it on its own it will be way too dark for anyone too see that purple tone. So to make it more obvious I putted dark purple underneath and used Purple Rain as a top coat.
I bought mine on Ebay for 5 or 6 dollars.




Za kraj jedna slika sa manje svjetla nego prva. Ispričavam se na velikoj količini ulja :D Ali nakon svakog bojanja noktiju volim dobro namazati kožicu jer su mi ruke izrazito suhe :)

-----

For the end one picture where is less light then on first one. And my apologies for extreme amount of oil on my nails. After every painting I love to give myself some nice treat with oil since I have extremely dry hands :)











Nema komentara:

Objavi komentar